Baby , be mine forever♥

The Owner

My Storage

FabuLouis Friend

FollowDashboard

A DAY WIF MY BFF ^^
Friday, March 18, 2011 ? 1 Atashinchi ?

huh ! penat giler doe ary ni . p berbaloi ar . penad penad pungg tapi besh gilakk . sy0k giler ary nie . huhu . ary kite clbrate bufday gurl pnye B0RNday . huhuks . meyh lah nak cite ckit AKTIVITI ktorg tadi .

hatta , tersebut lah kesah . toiyyib ... haihh__ape aku mrepek ni . hee .. cilap cilap .

kiteorg kumpul at PEKAN RIVERFRONT tadi . cewahhh , kemas punye tempat ta0 . haha . budak yg plaing awal cmpai ialah encik YAM AMIN n cik TYRA ZIFRIE bersame adek prmpuan nye . huhu . comel ta0 adek dea . hehee .. then aku (CIK SHYDA AZLYN ) n cik EQIEN MAZDIE pungg cmpai . haha . pas aku nan ekin dah cmpai tuh . yam ckp kene tggu dyla plak . uke . kite0rg pungg carik lah tmpat tuk mnunggu . perghh ! kemas lah ayt aku ni . haha ! sbl0m dea cmpai tuh kite0rg pungg pikir lah ape nak buad bile cik DYLA ZAINUDDIN ( BESDAY GURL ) n de geng ( cik UMYRA n cik DIANA DILLA ) cmpai .HUHU .

then , dapat lah idea . tapi tade lah baguss sgt idea tuh , sebab encik YAM AMIN pnye idea an . haha . law cik DYLA ZAINUDDIN dah cmpai kite0rg juz nyanyi an lagu jep . penyanyi dea di import dari siam uke . nak ta0 cpew ?? haha . cik EQIEN MAZDIE lah penyanyi nye . baek punyeeeeee . haha . encik YAM AMIN c0h dea nyanyi lagu 'hepy bufday to you ' tuh lam sume bhase . haha . termasok lah TAMIL dan CINA maa . aku pungg ckp lah law kau tak rety nyanyi lam bhse tamil n cina tuh , kau juz buad rentak dea jer ,
*contoh : tamil tamil tamil tamil tamil tamil tamil tamil tamil tamil (rentak dea gune rentak lagu 'hepy bufday to you ' tuh lah ) haha .
mesti KAU tak ta0 kan . haah . encik YAM AMIN ade rakaman nye . hua3 . kalakar doe .

then . aku ekin , ana , tyra n umyra tggal lah psgn kpel tuh at pondok tuh . saje jer bg can d0wg tuk date . haha . aku nan yg lainlain ni ape lagi . maen snapsnap pix lah smntare tggu dowg date , haiyaaa . lama woo . haha , lantak lah . janji pix pix yg aku amek tadi tuh byk . haha . 6ty aku tunjuk ta0 . hua . tg0k at FB lah ekk . tgh syok syok men snap snap pix . ary plak nak ujan , waduhh2 . taley jadi ni . then kite0rg pun blah lah dr citu . kite0rg tuka tmpat lah plak . pegy ke tmpat yg lagiiiiiiiiiii lawa0 . haha . TAMAN BUNGE !! sbl0m g tmn bunge tuh , kite0rg pegy jalan jaln at exp0 yg dah lame bukak tuh . dyla ape lagi , dea jalan nan pkwe kesayangan dea tuh lah . haha .

tyra n ana pungg ape lagi . d0wg punng jalan kan lah plan d0wg . aku nan lain lain punng jalan an jugak plan kite0rg tuh , kite0rg ajk dyla pegy taman , then dyla tnye :
dyla : tyra n ana mane ?
yam : dowg pegy jmpe makcik tyra .
dyla : ouw . tape lah .
yam : kite tnggu jer dowg at cini .
dyla : ouw . ukeuke .

then , lame giler dah dowg g jmpe makcik tyra tuh (konon konon nye la ) haha . padahal pegy beli kek . kite0rg saje jer nak wat sprise at besday gurl kite ary ni .haha . tuutt2 . dyla ckp tyra anta msg yg dea n ana kene balek . ade hal . aish , mcm2 lah tyra wat ayt , cmpai dah nak nges aku tgok si adyla tuh . haha . pandai gak tyra ni berlakon ek . haha . kite0rg yg lain ni pun ape lagi. pandai2 ar menambah citer , ahaha , akhrnye menjadi gak . haha .


lame gak kiterog lepak at tmn yg cntekk gilegilegile tuh , haha . lam kul 11 lbeyh gtuh , kite0rg bla pegy kfc . ha , sbnrnye at kfc tuh ade tyra n ana , haha , dowg dah wat ape yg kite0rg dah plan . dowg dah letak dah kek at ats meje . haha . aku dah 6pak dah kek tuh ade ats meje . p dyla ni tak 6pak pungg . haha . dea masok2 jer . then dea duk at meje laen . mesti dea egt tuh kek org laen punyee . haha . yg klakar nye . tyra n ana tak abeh2 intai dr dlm toilet KFC tuh , aku tgok jer , haha ,


then . yam pungg konon2 nye pegy lah tgok kek tuh . pastuh dea ckp : eh ade nme dyla lah , dyla pung cm plek jer , then dea pegy lah tgok . haha . tyra n ana punn kua dr toilet . then , kiteorg sume ckp 'SUPRISE ' . dyla pungg bgang lah coz kite org tipu dea pasal ana n tyra tuh , haha .

btw , cukup lah kudd aku citer ni . ni pungg da pjg lebar dah . haha .
p/s : for dyla zainuddin , jgn marah ekk . kite0rg juz nak wat kau epy jer smpena bufday kau ni . kite0rg nak bg ta0 yg kiteorg SAYANG KAU SANGAT SANGAT TA0 !


I love you with all of my heart baby ♥




Older Post . Newer Post