Baby , be mine forever♥

The Owner

My Storage

FabuLouis Friend

FollowDashboard

ANYSS EMOES
Sunday, July 3, 2011 ? 1 Atashinchi ?

Heyy my aunty ! ngee ~

Okeh . hari ini aku na story pasal sorang dari mmber aku . ANYSS EMOES . kau nak tau ?? aku sayangg kau lah kawan . SUMPAH ! kite banyak share story same same kan . galak same same kan . kau sanggup dengar cite aku . walaupun , aku tau kau bosangg dengar citer aku yang ta HOT macam citer kau kan . HAHA . aku pun dengar balek citer kau . kite nie memang suke tukar tukar citer lah . dulu kite bese bese jeh . memang lah satu 'GROUP' . Tapi skunk boleh dikatekan kuat berkepit lah jugak kann . haha . adakah ini disebabkan status kite ?? *wah , skema monyet sudaa kua kembali . HAHA . Hem , aku tau kau akan selongkar belogg buruk aku nie . Bukan sebab tuh aku tules pasal nie . bukan nye aku nak kau tau ape yang tules . Tapii .. memang kat sini tempat aku share pape selepas kawan kawan aku . AKU SAYANG KAU LAH KAWAN . Aku ta kesah lah orang na cakap pape pasal kau kat sini . Baek buruk kau , kau tetap kawan aku kan . Aku dah masak dengan perangai kau . So orang ta payah lah nak buruk buruk kan kau kat aku . Kalau aku ta siap keje , kau pun mesti ta siap jugak kan . HAHA . WELL . sibling lah kate kan . ngeee ~ . So aku nak jage kau leklok lah . walaupun ade orang suruh aku buad macam tuh . kalau dye ta suruh pun , aku tetap akan jage kau . kau da macam adek aku dahh . Kalau kau ade probs kau just citer kat aku jehh . Maybe ade yang aku boleh tolong . Selagi aku hidup , aku nak jage sume kawan kawan aku yang dah banyak tolong aku tahu !

notes : I Love You Even You Doesn't Know How To Appreciate Me :)


I love you with all of my heart baby ♥




Older Post . Newer Post