Baby , be mine forever♥

The Owner

My Storage

FabuLouis Friend

FollowDashboard

BORINK TYME !
Wednesday, July 20, 2011 ? 0 Atashinchi ?


Heyya . Watcha doing ?? Bosann meyy . Mane DIA eah ?? Rindu yang teramat amat sangat lahh . DIA tau kerr eah aku rindu dye ?? OKayy dah ! Tutup cter sedih tuu . Huihh , Aku happy gilaa . Hnadphone aku da dapat balek . Dah 2 hari daa Cikgu dah pulang kann . Hee . Baek kan cikgu aku tuu . Sempoi gilaa . Boleyy borak borak lagi ngn dye . Time tuhh baru lepas tengok movie Journey to the center of Earth dekat bilek Audio . Then nampak cikgu Amri lalu kat tepi surau . Fana terus tarek tangan aku suruh aku tanye cikgu pasal handphone :

Fana : Cikgu , handphone kawan saye mcm mane ??? (Aku tengah otw nak bukak mulut)
Cikgu Amri : Ehh kejap . Tuh handphone awak kerr ??
Shyda : Hmp cikgu . Bile cikgu na pulang handphone saye ?? =='
Cikgu Amri : Ehh awak balek bile ?? (Aku ta paham nape dye tanye gtuhh)
Shyda : (Tengah tercengang cengang) Eer hari ini lahh .
Cikgu Amri : Okayy jums pergi amek handphone .

Pergh , senang kan ?? Aku punye lah happy gilaa . Rindu ohh dekat handphone pink tuhh . Aku rase macam nak lompat keriangan jee depan cikgu . *HAHA , SENGAL SEBENTAR ! Tapi aku cover cover siket . Buat muke baek kan . HAHA .
Act bukan na citer sangat pasal ni . Tapi sebenarnye aku bosann and takde story na share . Act aku rinduu DIA sesangat . Nak nges rase . Huh ! Why this feeling again ??

Notes : ONE FOUR THREE YOU FOREVA ! Sumpah !


I love you with all of my heart baby ♥




Older Post . Newer Post