Baby , be mine forever♥

The Owner

My Storage

FabuLouis Friend

FollowDashboard

WAHAI BADUT BADUT SEKALIAN !
Friday, July 15, 2011 ? 0 Atashinchi ?
Eh korang na tau tak yg dlm kelas aku ade 3 ekor badut yg bajet bagus , yg perasan bagus , yg bajet cntek , yg perasan cntek . EIYUKK , Pliss lah . Mcm bagoss sgt kan . Perlu aku sebut name dorang ?? ta payah lah . nnty buruk plak blogg aku bile ade name dorang tuh kan . to capital W , A , n B . Bile korang na sedar diri siket ?? Pehal ta puas aty ngn aku , anyss n fana . Sebab kiteorang kapel eah . Alooo , kesian . Eh lupe pulak . Korang kan tkde pakwe . Eiyukk , tak laku kah ?? Kau kutuk kutuk kiteorang pun . At least kiteorang laku . kan kan . HAHA . TAK MACAM KAU YG PERASAN LAKI USHA KAU . Tak malu terkejar kejar dekat laki yang ade mkwe . Heyy capital W . sedar sedar lah eah . org tu tanak kat kau so ta payah gedik gedik lah na mintak num dye eah . Kalau aku jadi kau . Aku malu bhaii . Lagi satu , kau nak cakap pkwe aku ta ENSEM eah . up to you lah . Bagi aku dye ENSEM jekk . Kau cakap ta ensem sebab kau cakap tgok awek dye lah sape kan . OK Aku ngaku . mmg aku ta comeyy . At least aku ade pkwe . bukan mcm kau . ngutuk ngutuk orang tapi takde pkwe . Tak malu eah ?? Kalau aku malu gyle bhaii . Capital A pulak . Kau kutuk aku 3 orang eah ?? na aku kutuk kau ?? Eer buang mase jek kutuk orang gendut cam kau ! nnty bertambah tambah lah dose aku kan . Ha , yg aku ta puas aty ngn kau sebab kau da buruk kan HARGA DIRI aku . yes ! dye mmg ex aku . mmg dye gyle seks ! tapi aku da takde kene mengene ngn dye . setahun dah berlalu makcik oii . N tibe tibe kes dye buat dengan sorang gurl nie . aku pun terkene tempias eah ?? Kau memang K****G ! Takpe aku sabar lagi ngn kau . tapi kalau kau mule lagi . Memang aku takan diam ar . Kau tunggu aku buat ape kat kau eah . Pakai jee bape bulan lagi aku nak exam PMR . Bukan mcm kau . kau tak layak amek exam . Klau ta siap keje . tergedek gedek dtg pinjam kat aku . Hello pasni sory to say lah aku na kase kau tiru . Kau kate kau cerdik an . Kau buat la seniri . BODOH punye orang ! Aku ta nak bangge yang aku nie cntek ker ape . Tapi at least aku 'LAWA' jugak dari kau an . BITCH LAH KAU POMPUAN ! to capital B pulak . Kau tayah nak buat sakai lah dengan aku at dalam kelas . MACAM aku takodd dengan kau . setakat mulut kau tuh , aku boleh gunting tau . If lepas nie aku dengar kau bukak mulut pasal aku , anyss n fana . Habes korang aku kerje kan .

notes : Kau paham mksud CIKARO tuh ape ?? Kalau ta paham . Aku boleh tolong paham kan korang n bagi cntoh sape CIKARO sbenarnye ! Bodohhhhhh !


I love you with all of my heart baby ♥




Older Post . Newer Post