Baby , be mine forever♥

The Owner

My Storage

FabuLouis Friend

FollowDashboard

WEH . MALANGNYE !
Friday, July 29, 2011 ? 0 Atashinchi ?
MANGSA MANGSA YANG KENE HUJAN . MUAHAHA


HAHA . Kau dapat agak ape yang berkaitan ngn tajuk kat atas tuh ?? Fuhh , memang malang . Kalau hari jumaat memang malang weh ! Sumpah aku cakap . Grr . Kau tau kenape ?? Tau tau ?? Tak kann . Okayy macam nie citerr nyee . Mehh lerr lau nak dengar . *HAktuihh macam shial jee . haha . Okayy . Act si gile gileaku nie si anyss emoes and fana rajimi cakap na ponteng kelas BI . Then die call lah cakap dorang balek coz malas na stayback lamelame . Okayy , aku pun kse lampu hijau cakap malas pergi . HAHA . *Bersubahat ohh . Ngehh . Then aku anta text cakap yang aku nak pergi kelas . Coz bosanggg duk rumah tau . Beberape minit kemudian , aku pun sampai kat sekolah ayah anta kan . *Sengal gyle ayat . Then ayah aku pun pergi keje laa . Aku jalan kaki pulak pergi ker BAZAR MUHIBAH yang tersangat cantik dan murni tuu . NGEHHHH . Sebab minah minah due orang tuh lepak situ . Dorang pergi melantok kan situ sampai na reply text aku pu susa . Syok sangat menikmati makanan lah katekan . Bhahaha . Okayy , aku sampai . Duduk lepak kejap . Sebab penat , dari sekolah aku jalan sampai ker situ tau . Penattt ! Kering mulut aku . Ehh silap . Kering tekak lah ! Ape daaa . Then , ajak dorang lepak riverfront . Tapi malangnye kiteorang puseng balek sebab hari mendung gyle then ribut rabat ohh . Anyss , pergh ape lagi . ketar lutut laa . HAHA . Kiteorang jalan balek ke sekolah melepasi mydin . Then aku berhenti beli topup jap . Then sambung balek jalan . Sampai kat longkang antare tokong cina ngn workshop tuh angin kuat . Aku takodd gyle . Sumpah aku cakap ! Anyss ape lagi . membebel je keje dye sebab tudung dye terangkat kene tiup angin sampai tutup muke dye . So macam mane na jalan an mate tertutup . Muahaha

Anyss : Eyy kampang nye la angin nie .
Shyda : Wehh potak kau !ta baek ngekk . Ciptaan Allah tuhh
Anyss : Ehh ha ? Alaaaa =='
Farna : HAHAHAHAHAHAH !

Kiri Kanan , kiri kanan . jalan lagi sampai tepi tokong . Braaaaaa ! Hujan bhaii . Aku ape lagi . Bukak langkah seribu laahhh lari masuk ke sekolah . Jadi first runner tuhh . HAHA . Farna pulak jadi second runner bukak langkah seribu . Kau na tau die lari macam mane ?? Cube bayang kan . Die berlari dengan tangan memegang buku then beg dye bawak macam MAK DATIN tuhh . Smabil berlari . HAHA . Lawak bhaii . Anyss mane ?? amende lagi . dye bolah pulak melenggang kangkung kat belakang tuh jadi third runner . HAHA . Macam shial ary nie . Malang gyle . Kalau jumaat je ujan . Minggu lepas pung same . Eshh jeles betol ngn kiteorang ujan nie . HAHA . Penadd kan kau bace ?? PADAN MUKE ! SAPE suruh stalk blogg nie . Bhahahah

NOTES : Haus tahap cipan tady wehh !


I love you with all of my heart baby ♥




Older Post . Newer Post