Baby , be mine forever♥

The Owner

My Storage

FabuLouis Friend

FollowDashboard

NOTHING ELSE I CAN SAY :')
Thursday, September 29, 2011 ? 0 Atashinchi ?
Whoot ~ whoot ~ Bapak lama gile shial aku ta update blogg ==' . Akhirnyaa ..... hahh ! Dapat jugak . HAHAHA <--- Entah pape jea ==' . Actually , takde cite punn rasa nya --' . Saja saja jea MENGGEDIK na update . Sebab nanti akan ada seorang INSAN nie aku usha blog nie . HAHAHA . Tau sape ? Tau sape ?? ADALAH ..... :'DD . Mesti dia boring asyik tengok cite lama jea kan . Sebab tu lah aku tiba tiba RAJIN na update blog nie . Eh jap <--- Apa aku mengarut sorang sorang nie . HAHAHA xDD . Bapak RINDU GILE dekat shyJA :') . Bak kata dia --> RINDU GILA BABENG . Oh ! teruk gile ! HAHAHA :') . Tapi takpe sekarang dia ada di PEKAN sudah ! Takde lah aku risau sangat kan . Kalau dia balik KL semula nanti .Whoa , RINDU habis habisan lah . Takpe lah . aku sebenarnya na menanmbah gambar dalam blog nie . Na tengok ? Na tengok ?? Kejap eah . LOADING ....
50 %

80 %

100 %
TADAAAA .... ! <---- HAHAHA GILE ==






















Masa nie aku sorang sorang kat rumah , then tak tahu na buat apa . lagipun masa nie bapak boring habis lah . Lepas tu aku WEBCAM lah sorang sorang . Puas hati aku . HAHAH . Bebas na buat apa kalau aku tinggal sorang . Nia aku suka nie x))






















Okayy . Masa nie pulak time aku boring kat dalam bilik . Haaha . Inilah kerja nie kalau sorang sorang dalam bilik . Maklum lah . LAKI takde kan . Kat SABAH . HAHAH <---- BAPAK GEDIK :DD . Masa dia kat SABAH . Pergh ! Bapak RINDU gile gile kat dia . Heeee ~ sayang dia lah :)


Okayy lah ==' . Sebanarnya banyak lagi gambar . Tapi malas lah pulak na letak banyak banyak . Nanti lah sambung update semula . Okayy byeee ~
NOTES : ILOVEYOUMORETHANEVERBIE oii ~ :DD



I love you with all of my heart baby ♥




Older Post . Newer Post