Baby , be mine forever♥

The Owner

My Storage

FabuLouis Friend

FollowDashboard

WEDDING
Saturday, December 3, 2011 ? 0 Atashinchi ?
ASSALAMUALAIKUM :)

Okayy LAWAK =='' . Bye !

Hai , nama kita Shyda :)

Heyy , kita kenyit mata kat awak nie ;) . Jangan jealous !

Muka orang penat ==''

Hai , hai , hai ......
Okayy , hari nie ada wedding kat rumah kakak tiri ayah aku ==''
Hari nie mendung jea tapi panas jugak , berpeluh peluh aku . Dah lha kena jadi photographer lagi hari nie :)
Minggu lepas baru jea jadi , hari nie pun kena jugak :)
Tapi takpe , memang aku suka . HAHA :DD
Banyak jugak gambar yang aku capture tadi :')
Start pukul 12 sampai lha ke pukul 4 aku jadi photographer '' tak berbayar '' . HAHA
Bapak panas ohh dengan berbaju kurung nya =='' . Tapi aku nan mama pakai warna sama hari nie . Whoot Whoot ---> COKLAT bahhhh ! XD
Anyway , sumpah ramai gila . Sampai nak dekat pukul 3 pun masih ada lagi orang datang :')
Wedding minggu lepas buat dekat dewan MDP :') . Minggu nie kat rumah mak pengantin lelaki :)
Warna PURPLE ! Warna aku suka tu bhaii --' . HAHA .
Okayy , malas lha nak cerita panjang , nak share gambar jea sebenarnya ;')
Balik balik jea terus aku webcam sorang sorang . HAHA . Tapi tak SECOMEL awak , awak , dan awak ya ? HAHA


# Heyy Mi Ja , i tahu you sakit . I TAHU LHAAAA . So , kalau you taknak ceritakan pun takpe . I tahu sebabnya :') . I TAK PAKSA ! :')


I love you with all of my heart baby ♥




Older Post . Newer Post