Baby , be mine forever♥

The Owner

My Storage

FabuLouis Friend

FollowDashboard

Nine Month ♥ ( Part 1 )
Tuesday, June 5, 2012 ? 0 Atashinchi ?
Hello readers ? Jyeah , actually update blog nie cause nak cerita pasal apa yang aku dah buat masa cuti nie :) . It was Amazingggg♥ . ShyJa spend time together in KL :) . We have a lot of time for being together :) . Okayy , we're start from wednesday . Lebih kurang pukul 12 macam tu lha mama MiJa ambik aku kat rumah , then bawak pergi Sepekan balik rumah dia dulu untuk ambik barang barang :) . Then , dalam pukul 1:30 tuh kitorang gerak pergi KL , cuma aku , MiJa and mama dia jea yang pergi . Papa dia busyyyy --'. Then , sampai Kuantan kat kat area mana tah , taktahu nak buat apa . Mama dia berhenti cause nak tukar tayar kereta . Yeah ! SAFETY FIRST right ? ;D . Then , mama suruh kitorang jalan janlan dulu sementara tunggu kereta siap . Kitorang tak pergi mana pun , just duduk dekat kat bangku tepi tu jea . Nak tahu kitorang buat apa ? Hahh , jeng jeng .. HAHA . Snap picture lha , apa lagi kannn . Nak tengok ? Haaaa , tu diaaaaaaaaaa ;D


Masa nie aku yang tangkapkan :)

Kami sweet kan ? Haa , tahu dahh tu . HAHA

Then , we continue our journey to KL bebeyh ;D . HAHA . Okayy , dah sampai KL tu singgah rumah dia kejap kat Wangsa Permai untuk hantar barang then terus pergi Seremban , rumah pakcik dia . Sampai Seremban lebih kurang pukul 9 lebih macam tu lha . Tapi bukan sampai rumah pakcik dia okayy , tapi sampai kat kedai Sate Tulang . Mama dia nak belanja pakcik and kakak ipar dia makan . Hahh , mesti pelik kan bunyi dia . Koranggg pernah makan ? Aku pun tak pernah makansate tulang , itu lha first time aku try . BEST WOOO ! ;D . Then, balik rumah pakcik kat Seremban . Tidur semalam kat situ :') . Keesokannya , plan nak pergi Melaka tapi suddenly tak jadi cause dah lambat dah masa tu sebabnya banyak habiskan masa dekat Nilai . Tapi .. kalau jadi pergi Melaka tu memang taktau lha nak cakap apa . Mak aii , penat tak terkata --' . Yang sebenarnya , aku dengan Mija nak cepat cepat balik KL ;D . HAHA . Cause taktau nak buat apa kat Seremban tu lama lama --' . Dah sampai Nilai tu , mama belanja makan ! ;D . Thanks a lot to mama cause dah banyak belanja akuu kat sana :) . Banyak gambar kitorang masa cuti nie , dalam phone mama tak usah cakap lha kan , memanh beratus ratus lha :)


With Aja :) . Suka berkepit nan Shyda dia nie ;)

Dekat singki , lepas habis makan :)



Suka gambar nieeee :')


ILOVEYOUUUU MIJA ;')


Nampak cincin kahwin ? HAHA :)

Okayyy , tu gambar masa kat tempat makan :) . Lepas makan , mama pergi cari kain untuk langsir :). Cantik warna dia , warna coklat coklat gold macam tu . Dalam 5 ratus lebih jugak habis untuk langsir saja --' .
Aku nan Mija teman mama pergi cari langsir sementara kakak ipar and anak dia stay kat luar cause anak sedara dia nak main kat luar .. Lepas pada tu, aku nan dia keluar lha . Tinggal mama sorang sorang . HAHA . Tapi lepas tu pakcik and makcik dia datang :) . Aku nak dia pergik kat kakak ipar dia , main nan anak sedara diaaaaaaa :) .



Nie lha Putera :) . Sama nama dengan Mi Ja :')

After dah settle cari langsir semua .. Kitorang semua pun balik Seremban semula dalam pukul 0630 macam tu lha :) . Dalam 30 minit jea perjalanan balik semula ke rumah pakcik dia :') . Kiotorang balik KL malam tu jugak dalam pukul berapa tah , tak ingat .. Yang penting sampai dalam pukul 1 , 2 macam tu lhaaa :') . Kakak ipar , anak dia 2 orang and adik kakak ipar dia pun ikut balik KL :) . Kakak ipar dia baik , matanggg gileee kodd ! HAHA . Sepanjang perjalanan aku tido jea cause pening kepala sebabnya jalan jam gilaaaaaa lhaaa --' . Tido atas bahu MiJa :) . Awwwww ~ jangan jealous ! ;D . Dah sampai KL , mama bawak pergi makan cause masing masing lapar :) . Yelhaaa , dah pukul 2 lebih , mesti lha lapar kan cause last makan pun masa tengah hari jea --' . Mana tak lapar perut nieeee :3 . Dah siap makan semua , terus kan perjalanan ke rumah dia dia Wangsa Permai :) . Dah sampai rumah tu , fuhhh punya lha lega cause pening kepala gila gilaaaaaaaaaaaa --' . Keesokannya , aku nan Mija plan nak hang :) .

Jumaat , 01 Jun 2012

THE DAY ! kitorang pergi hang hari nie :) . Dalam pukul 12 lebih lha kitorang keluar , naik moto dohhhh ! HAHA . Jadi minah and mamat rempit sekejap :) . Mula mula pergi Damansara cause nak pinjam helmet dengan kawan dia , Haisal . Sebabnya helmet dia yang kat rumah KL nie papa dia terbawak balik Pekan --' . Pergi jumpa diorang kat Masjid area Damansara , yelaaa kan waktu orang semayang Jumaat .. HAHA . Then , teman dia duduk duduk lepak sekejap nan kawan dia kat taman kat bawah masjid tu . Yelaa , lama tak jumpa kan :') . Then , dah habis lepak tu kitorang pergi tunggu kawan dia hantar helmet kat McDonald Damansara :) . Sementara tunggu tu , makan dulu lha kannn ;''D . Lepas dah dapat helmet tu , kitorang pun gerak lha pergi spend time together :') . Kitorang pergi Wangsa Walk kat area Wangsa Maju :) . Dah sampai jea , kitorang pergi usha ticket wayangggg ... Dia ajak tengok cerita Avengers ! Sumpah best gilaaaa :') . Ticket tu ada lagi aku simpannnn :) . Okayyy , wayang start pukul 0445 .. Kitorang ada masa lagi sejam sebelum wayang start .. Apa lagi , masa untuk meronda lha kat dalam Wangsa Walk tu kannnn ... Pergi lepak luar kejap ambik gambar . HAHA . See thisss ---->


We're ShyJa :)

M for MiJa ;)


Syok sangat smoking kat belakang tu ;D'

Ini lha Superman aku ! ;D

I sayang You :')

Okayy readers , this is the PART I :) . PART II kita sambung nanti malam okayyy ? Sabar dulu yea ? Banyak lagi cerita yang tak ditulis :) . Apa yang aku boleh cakap , ini lha cuti yang paling best sekali dalam hidup aku cause dapat luangkan masa yang lama dengan diaaa . AKU SAYANGGG DIA SAMPAI AKU MATI :'( ....



I love you with all of my heart baby ♥




Older Post . Newer Post