Baby , be mine forever♥

The Owner

My Storage

FabuLouis Friend

FollowDashboard

Nine Month ♥ ( Part III )
Wednesday, June 6, 2012 ? 0 Atashinchi ?
This is the second last part :) . Part III ..

Sunday , 03 Jun 2012

Hari nie aku bangun awal :) . Cause hari nie aku kena masak for breakfast , aku bangun jea terus pegi duduk kejap sambil baca Lawak Kampus :) . Then , mama bangun tanya dah siap dah mee ? Sambil senyummmm :) . Hehe . Aku terus kejutkan MiJa cause dia cakap nak tolong aku masak kannnnn .. Okayyy , aku pegi siap siap kan bahan untuk masak mee goreng :) . Blend lada apa semua , celur mee and masak .. Sementara tunggu mee lembut , MiJa pegi tolong mama dia kemas rumah kejap :) . Rajinnnnn SUAMI aku ;D . Okayyy , lepas tu dia tolong aku masak ... Firstly , sumpah aku cuak cause ingatkan tak jadi apa aku masak . Akhirnyaaaaaaaa . Menjadi jugak ! Nie suka nie , nie suka nie ! ^^, . Then , dah siap , mama pun rasaaaaa .. Aku takut gilaa , ye laaa takut tak sedap kan :) . Yang buat aku bangga lha kan , bila mama cakapp ... Sampai suruh bukak cafe :'DD


'' Emm , sedap :) . Boleh lha jadi menantu
mama nanti boleh lha bukak cafe''

Okayyyy , after that .. Mama suruh kitorang pergi mandi swimming pool kat tingkat 3 , bawak anak Kak Ain sekali .. Puteri dengan Putera :) . Diorang comel :) . First timemandi swimming dengan laki aku ! HAHA . Best wooooooooo :D . Cair aku tengok dia layan Puteri main air swimming tu .. Macam layan anak sendiri . Cewahhhhh ! HAHA :'D . Lepas tu , naik atas ,mandi semula then aku nan dia pergi keluar lagi cause esok isnin nak balik dahhhhhh :'( . Hari kitorang keluar lama gile cause pukul 1 pagi bari balik rumah . Huhu . Hebattttt tak?:) .



Nie lepas dah siap semua . Sempat lagi bergambar kan ? Peace (Y)

Okayy , hari nie merempit lagi tahu tak ? Vroom Vroom ! HAHA . Hari nie pergi jalan Wangsa Walk lagi . Tapi sebelum pergi tu , kitorang pergi makan Pizza dulu kat luar Wangsa Walk tu :) Fyi , hari nie tak pergi tengok wayang pun cause kitorang banyak habiskan masa pergi merata tempat cai Pet Shop :) . Ye laaaa , dia kan nak cari barang lain untuk hamster yang aku bagi tu kan :) . Memang banyak Pet Shop yang kitorang pergi :) . Lepas dah penat tu , pergi Jusco pulak .. Saja jea jalan situ cause taktau nak pergi mana dah . HAHA . Lagi pun penat dah time tu :/ . Pergi situ just lepak Starbuck jea .. Satu air kongsi dua :) . Sweet kannnn ? :* . Sebelum tu , nak beritahu nie yang hari nie aku dapat ros lagi :) . Alahaiiii , makin cair aku dengan Mi Ja nie . Apasal sweet sangat hahh ? HAHA ;D . ILOVEYOU SAYANGGGG :)

I

LOVE

YOU



MIJA


Gambar masa dekat Starbuck Jusco

I LOVE YOU MIJA :')



Tengah smoking time nie :'D

Aku tahu aku comel ! :D . HAHA

His the best i ever had :') . Take a note okayyy ? :')

To be continued again :)










I love you with all of my heart baby ♥




Older Post . Newer Post